Klagomål
Klagomål eller synpunkter på fel och brister som inte kunde korrigeras på destinationen, ska skickas skriftligen till FolkeFerie.dk via e-post till reklamation@folkeferie.se eller per post till:
FolkeFerie.dk
Søndre Fasanvej 98
DK-2500 Valby
senast 4 veckor efter hemkomst.
Observera att om du inte kontaktar reseledaren eller den lokala representanten under resan, förlorar du vanligtvis rätten att kräva ersättning senare.
Om FolkeFerie.dk:s beslut överklagas kan ärendet överlämnas till Pakkerejseankenævnet:
Pakkerejseankenævnet
Haldor Topsøes Allé 1, st.
Byggnad 91
2800 kg. Lyngby
www.pakkerejseankenaevnet.dk
Tänk på att åtminstone lämna nedanstående information.
- Förnamn
- Efternamn
- E-post
- Telefon nummer.
Information om resan:
- Biljettnummer
- Hotellet
- Datum för avresa
- Datum för hemresa
- Avreseflygplats
- Synpunkter på klagomål (händelsekedjan)
- Påpekades synpunkterna till reseledarna?
- Om ja, vilket datum?
- Vad gjordes på resmålet efter tillrättavisningen?
Skicka ditt klagomål till reklamation@folkeferie.se eller till:
FolkeFerie.dk
Søndre Fasanvej 98
DK-2500 Valby
senast 4 veckor efter hemkomst.